49% promocji w Rossmannie - podsumowanie [EDIT]



Cześć!


          Doczekaliśmy się kolejnej edycji przecen 49% w drogeriach Rossmann. Od 20.04.2016 ruszył pierwszy etap, czyli przecena pudrów, podkładów, korektorów, bronzerów i różów.

          Zakupów wielkich co prawda nie zrobiłam, ponieważ staram się (bardzo staram!) nie rzucać na wszystko, co akurat widnieje w promocyjnej cenie. Akurat kończył mi się puder i postanowiłam wyłowić jaśniejszy odcień korektora pod oczy, ponieważ zmagam się z wielkim kłopotem cieni pod oczami.



Rimmel, puder matujący STAY MATTE, odcień 01 
Trochę zaszalałam z kolorem, ponieważ również wybrałam odcień jaśniejszy niż mój poprzedni, ale ze względu na to, że wiosna dopiero wkracza, a twarz ma kolor zimowy, to postawiłam na jasny odcień, który zresztą świetnie się prezentuje. 

Rimmel, korektor pod oczy MATCH PERFECTION, odcień 30
Mega zmiana. Mój poprzedni to 01 z Golden Rose, który niby jest z ich serii najjaśniejszy, a pozostawia wiele do życzenia. W końcu znalazłam coś dopasowanego. A cena? Przy takich promocjach bajkowa :)

Dla porównania pokażę jeszcze różnicę objętościową:


Uff, cieszę się, że dorwałam coś takiego!




       Od 26. 04.2016 pod lupę braliśmy kosmetyki do makijażu oczu, czyli: tusze do rzęs, kredki,                                                                  eyelinery i cienie do powiek.

         Również wybrałam się na małe zakupy i wrzuciłam do koszyka:
  • dwa tusze 
          Colossal Volum, Maybelline - świetnie wydłuża
          Scandaleyes, Rimmel - znacząco pogrubia
  • eyeliner 
          Liquid Precision, Eveline - czarny, trwałość może nie z pierwszej półki, ale za tą cenę                         wystarczający - szczególnie dla początkujących ;)
  • cień w kredce 
         Eye Brightener, Lovely - beżowa, jak nazwa wskazuje dobrze pełni funkcję rozjaśniacza do                okolic oczu, ale sama w sobie jest fajnym i tanim umileniem makijażu
  • dwie kredki
        Colorama, Maybelline - kolor wpadający w pomarańcz, pozostawia ładną kreskę
        Nude Conture,  Manhatan - cielisty, dobry do uzupełniania linii wodnej oka


A kredki mniej więcej prezentują się tak:



ORAZ



                       Na koniec od 4.05.2016 promocja objęła pomadki, błyszczyki, konturówki 
                                           oraz lakiery, odżywki do pielęgnacji paznokci.

          Skusiłam się tylko na lakiery z serii Sally Halsen z serii Miracle GEL, ponieważ zawsze mnie kusiły, a więc korzystając z promocji postanowiłam je w końcu kupić. Pędzelki są szerokie i wygodne w użyciu, ale przy rozprowadzaniu na paznokciach lakier zostawia lekkie smugi... Na kolor nałożyłam Top Coat, który nadał żelowego wykończenia dla manicure. Wygląda to naprawdę olśniewająco! A co do trwałości - przetestuję :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

The positive steps © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka